Geoblog.pl    Rudencja    Podróże    Z wizytą na ANTYPODACH - Dzień dobry! Zastałem OLKĘ?    SYDNEY - drugi dzien
2007

SYDNEY - drugi dzien

Australia
Australia, Sydney

Dzisiaj zamierzamy zwiedzic Taroonga Zoo po drugiej stronie zatoki (poplyniemy promem) oraz caly port Sydney czyli Opere, Most i oczywiscie stara dzielnice Rocks.

Sniadanie - jak to mowi moj brat = "wszamamy" chyba u nas w hotelu. Mieszkamy w Formule1. Warto polecic te hotele sieci Accor. Jest to zawsze dobra jakosc za cene ponizej 100$. Rano mozna za 6$ zrobic sobie sniadanie w hotelowej kuchni ze wszystkich skladnikow ;-) Very nice :-)

Zoo w Sydey robi wrazenie.
Wlasciwie nie czuje sie, ze to zamkniete zoo. Wyglada jak busz po ktorym mozna swobodnie poruszac sie pomiedzy (!!!) zwierzetami. Na prawde superowe zoo. Na gore wjezdza sie kolejka rodem z Austriackich Alp :-) Spedzilismy tam caly dzien podziwiajac zwierzatka z calego swiata.

Asia&Waldi
Asia&Waldi - 2007-03-22 14:33
Witajcie :) Brak nam słów!!! Jest pięknie! Jak to sie mówi "apetyt rośnie w miarę jedzenia", a my im więcej czytamy i oglądamy, tym bardziej chcielibyśmy znaleźć się tam, gdzie Wy, więc chyba już zaczniemy zbierać na wycieczkę do Aussie :) Ściskamy i całujemy Was mocno!!! P.S. Mam nadzieję, że sms do Was dotarł/asia

Krzyś Spod Trzynastek
Krzyś Spod Trzynastek - 2007-03-22 20:52
Moi Kochani,
Mnie także brak słów.!!!!! To zapiera dech w piersiach, a przecież dla mnie to tylko zdjęcia!. No, nie tylko! Przecież na nich jesteście własnie Wy! Świadomośc tego faktu, Waszej tam obecności jest oszałamiająca!!! Wow!!!
Wiem, że gdy już się zobaczymy, obejrzę i usłyszę to, co Wy oglądacie teraz na codzień.
A teraz, tymczasem, ucałowania i pozdrowienia! A pingwinki, diabły tasmańskie, dziobaki i inne stworzonka są jakże boskie i tak różne od naszych polskich milusińskich!

Olki2
Olki2 - 2007-03-23 02:18
Kochani, opisy i zdjecia cudowne, milo nam zajzec kazdego dnia na wasz blog. Ale tez cieszymy sie ze juz za 2 dni wracacie do Perth. Przygotowujemy plany na dalsze dni waszego pobytu w WA. Cieszymy sie bardzo ze znowu bedziemy razem. Ucalowania

JOLA&ZBYSZEK
JOLA&ZBYSZEK - 2007-03-23 15:00
WITAJCIE
Czytamy Waszego bloga codziennie, a czasem nawet dwa razy dziennie, ale dopiero teraz jakos zabrałam sie do napisania Wam paru słowek, a to dlatego ze az dech zapiera czytając i oglądając te zdjecia i mówiąc szczerze brak słow ( oczywiscie w pozytywnym znaczeniu),W sumie to juz sie nie mozemy doczekac az przyjedziecie i osobiscie nam opowiecie o całej podrózy o pokazecie te 10.000 zdjęc ;-))) (no chyba ze jest ich wiecej ;-)).wiem wiem Wam nie spieszno do tego kraju , no i słusznie tu nie ma takich pieknych widoków i pogody , a mimo ze dzis drugi dzien wiosny to za oknem leje jak jesienią.
Pozdrowienia Was Gorąco.

Brat
Brat - 2007-03-23 18:11
Ahoj 4!!
Doba hotelowa 100$,
Sniadanko 6$...
Zdjecie na tle Opery w Sydney - Bezcenne ;-)
Buziaki

E&A.F
E&A.F - 2007-03-23 23:04
Helołki to znowu ja mam pytanko moi drodzy podrużnicy czy są jeszcze w ausi jakieś ciekawe zjawiska których wy byście nie zaliczyli w tej waszej eskapadzie zdjęcia na mecie F1, zdjęcie na tle opery koło podbiegunowe też zaliczone kurczaki chyba naprawde zaczne wam zazdrościć

Olki2
Olki2 - 2007-03-24 13:13
Witajcie E i A. Olek mowi "Yee, every summer bush fires!" A tak powaznie to jeszcze wiele atrakcji przed nimi na wiele pobytow tutaj.... Pozdrowienia i usciski

Rudencja
Ania & Mateusz Boryczka
zwiedziła 2% świata (4 państwa)